viernes, 27 de febrero de 2015

Disseny d'un Vestit Inflable a l' Estil Miyake


Aquest exercici va ser dur per a mi. Mai m' he interessat per el disseny de moda, i més en un àmbit tan extrany com fer un tratge inflable. Per aixó vaig tindre un petit bloqueig i sincerament, no acabo de veure que hagi tingut idees molt originals, pero cadascuna té la seva inspiració i són de la meva creació, així que no estic gens decepcionat. Encara que he de dir que no son dissenys increíbles pel meu gust, per desgràcia.

Làmina Din A3, llapissos de colors

Làmina Din A4, bolígraf i llapissos de colors
(pluja de idees)

El exercici no es res menys que basar-se en un dissenyador de tratges inflables japonés per els nostres tres propis dissenys. Aquí es poden veure els tres dissenys meus, part de les idees en les quals vaig pensar per crear-los.

No hay comentarios:

Publicar un comentario