viernes, 23 de enero de 2015

Projecte 1r trimestre

Aquí presento el meu projecte de Dibuix Artístic del primer trimestre. La idea, ja que no volia representar res "convencional" dins del món de les formes naturals, les quals eren el tema principal, vaig decidir dibuixar un drac, basant-me en un dels meus animals favorits del regne animal, un escarabat hércules.

Encara que vaig tenir problemes amb el temps, al final me' n vaig ensortir sense problemes, tant el treball en sí, fet purament amb tinta, el meu amor incondicional, i el treball escrit, amb les bases justes per ser un treball decent.

Tinc vàries inspiracions aplicades a aquest projecte, principalment dels dos artistes Boichi i Moebius, tots dos dibuixants totalment diferents, però grans mestres de la línea i la tinta.

làmina 50x70, tinta aplicada amb plumilla i pinzell.

Explicaré una mica dels autors els quals he fet referència. Boichi és un autor de manhwas (manga coreà), amb un estil de dibuix increïble en técnica i estil, encara que amb un tractament molt diferenciat entre homes i dones, i utilitza la linea en la seva totalitat a part de les trames per fer detalls com les obres i degradats. I el resultat es impresionant.

 Prova de el diferent tractament gràfic entre homes i dones (Wallman)

 Versió de Boichi de la sèrie Trigun

Una altra imatge de Wallman

Una altra imatge de Trigun


Moebius es únic en tots els aspectes. Tant en univers creat, com en dibuix. Aquest mític dibuixant francès fa el seu dibuix en blanc i negre, es un mestre absolut de la línia. Absolutament tot els seus dibuixos estan fets a base de línies fines que composen tot. El contorn, la trama, la ombra... i petites porcions de negre per fer ombres molt contrastades. 

 Moebius utilitza amb gran maestria la línia per tot el dibuix

 Fins i tot amb les seves obres a color, el contorn i les textures estan fetes a línia

Una altra prova de la seva maestria amb línia i el seu increïble univers

No hay comentarios:

Publicar un comentario