jueves, 22 de enero de 2015

Pràctica de pose amb imatge estàtica.

Aquests dies hem estat fent com activitat principal a DA, la figura humana. A causa d'aixó presento les activitats de pose en una imatge estática. Mostro la que em sembla millor definida y treballada, encara que no té ombres a causa del material emprat.

Vista des del meu punt de vista, la figura humana està molt interioritzada en el meu estil, però el canvi a un format gran modifica una mica la meva perspectiva sobre les proporcions perquè no puc controlar tot el dibuix d'un cop d'ull. Técnicament copiar no m'agrada i no em sembla divertit. Però fer un repàs sobre la forma de certes parts del cos tan femení com masculí i el canvi de tamany ajuda a millorar i reforçar el que ja tenía interioritzat.


 làmina 50x70, grafit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario