viernes, 8 de mayo de 2015

Paisatge exterior

    L' objectiu d' aquesta activitat no és altre que fer més pràctiques de cònica i apendre a dibuixar exteriors per un mateix.

    Per aquesta raó sortiem de l' institut per veure els parcs i els edificis (els quals son perfectes per fer una cònica). Aquesta activitat també la vaig dur a terme a la llibreta d' artista. 

    Una dada interessant que puc aportar sobre la activitat com a experiència personal, es que vaig experimentar amb un material que utilitzo fa poc (perqué em fan més fàcil acabar les activitats en làmines de 50 x 70). Els rotuladors. El que vaig fer inicialment era el que faig sempre, un grafisme a base de línies per fer el contorn i les ombres. Però al preveure un resultat insatisfactori, ja que aquell rotulador tan gros faria que fos difícil variar el valor de línea per que hi hagi profunditat de camp, vaig decidir lleparme el dit (literalment) i escampar la tinta del rotulador per fer les ombres i donar color. I el to del color el que dóna la profunditat de camp.

 Làmina din a4, rotulador. Dibuix amb pocs marcadors de
profunditat, i poc espai interpretat, però com a dibuix expressiu
i experimental guanya punts

Làmina din a4, rotulador. Aquest dibuix ja presenta més profunditat i 
elements que formen un espai més gran.

No hay comentarios:

Publicar un comentario