viernes, 8 de mayo de 2015

Disseny d'un Estand

    En aquesta activitat hem fet un projecte força interessant, que pertany al tercer trimestre (disseny d' espais), la creació d' un estand d' una ONG escollida per nosaltes, començant per fer uns esbossos amb les idees principals i descripcions de com seria l' estand (de mides originals 4 x 6 metres), i deixar-ho tot ben organitzar per que sigui un estand el mes eficient possible. ¿Com? organitzant els objectes com taules i cadires que hi hauria, etc, per que sigui el mes còmode per les persones que hipotèticament visitin l' estand, i també per els empleats per organitzar, ajudar i vigilar. 

    Després de la pluja de idees i de la descripció amb esbossos, toca la creació d' una maqueta tridimensional, a escala 1/20, amb base de cartró pedra, amb objectes, decorat promocional i el retall amb la silueta i la mida a escala 1/20 d'una persona per veure fàcilment la mida aproximada de les coses.


    Jo vaig escollir una ONG anomenada "no és sólo musica", una ONG musical que, sincerament, vaig trobar de "chiripa" buscant per internet i em va fer gracia. Els colors escollits son blanc i vermell principalment, per que a part que son colors que em van agradar, son els colors que utilitza la ONG en el seu blog. Les cadires son una reutilizació de un disseny que vaig fer com activitat de clase.



Vista frontal de la maqueta de l'estand

Silueta d'una persona aproximadament a escala.

Disseny dels tamborets aprofitats d'una altra activitat

Planta de l'estand

Esbós de l'estand


Plànol de l'estand a escala 1:20

No hay comentarios:

Publicar un comentario