viernes, 8 de mayo de 2015

Activitat de síntesi: Reinterpretar Rodtxenko

     Aquesta activitat no es massa diferent de l'interior de post-guerra, fins i tot comparteixen els mateixos objectius, però la diferència és que aquesta es basa en un exterior, i no tenim que basar-nos en una fotografia, sinó que ha de ser exterior interpretat. 

     La activitat consisteix en fer un quiosc, basat en un disseny de Rodtxenko (encara que no era necessari que el quiosc s'assemblés), i integrar-ho en un espai exterior amb elements que siguin marcadors de profunditat en la imatge. 

    En el meu cas, he fet el quiosc en un parc, i els marcadors de profunditat son el quiosc, els elements que es van fent més petits quan més lluny estan, i unes rajoles. La tècnica emprada és el que m' interessa comentar, ja que gràcies al descobriment que vaig fer amb les activitats d' espais exteriors, vaig aplicar aquella tècnica descoberta i acabar el dibuix en menys temps, amb més elements i amb unes ombres i grafismes que no em fan cometre el mateix error que vaig fer amb l' activitat d' interior de post-guerra.


Làmina 50x70, rotulador. Segueixo utilitzant el rotulador, em funciona, i a més 
hi ha una millora de téecnica amb el grafisme i la distincio d' elements

Làmina din a4. rotulador. dibuix per representar estructura, elements
i profunditat

Làmina din a4, rotulador. Dibuix per fer un pla detall d' un element 
natural de l' obra

No hay comentarios:

Publicar un comentario